Tuvaliten

I lördags så var de dags för äventyr. Ett riktigt bäbisäventyr till östhammar. :)
Jag, Linda och Lina for mot östhammar då kl slog 4 och Lina jobbat klart.
Jag hade tidigare på dagen varit och handlat en Tuvaliten-present, och taccoingredienser.
Vi packade dessa grejer i bilen då vi for.
De var första gången jag och Lina fick träffa lilla Tuva, och det var otroligt länge sen vi träffade Mathilda också för den delen. De blev väldigt mycket bäbis och förlossnings disskusioner. Men de var bara mysigt.
Vi börjar bli så vuxna allihopa kom vi på. Förlovningar och babybomar. :)
Vi ordnade ihop taccomåltiden tillsammans medans Tuvan låg i sittsen och kollade in läget. Super go.
Middagen avnjöts både för oss och Tuvaliten då tutte och extra tillsättning bjöds.
Hungriga små varelser sånna där bäbisar eller vad man kallar dom. höhö.
Men jag som varelse var också väldigt hungrig.
Mathilda hade sedan ett extra ess i rockärmen då efterrätt plockades fram.
Hallon med vaniljkessella. Mums.
Vi fick dock bege oss lite tidigare då bilen vi beslagtagit förhindrade Mattias att ta sig hem från jobbet.
Jag hann i alla fall med att hålla i bebisen, måste ju liksom känna hur de känns. :)
Mathilda verkar ha en superduper fin och duktig liten dotter, och hon verkar vara en toppen mamma!! :)





När jag kom hem sen så begav jag och Emil oss till Pablo och hängde lite med honnom, Ben, Elvira och Carlos och spelade lite spel. Vilket vr trevligt. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

det var myspys! ses snart igen!

2010-02-17 @ 10:40:36
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0