Alla <3 dag

När jag ändå var på stan i lördags så passade jag på att hitta fina presenter för att skämma bort min kära fästman litegrann. :)
Då söndagen kom smög jag upp och ordnade frukost på sängen med hjärtformade rostbrödbitar och tee. :)
Presenterna hade han heller inte förväntat sig. Han fick 2 skjortor och ett par långfillingar med ett gulligt kort med texten "Tillsammans med dig känns livet så rätt!" :)
Snutten fick dåligt samvete då han inte köpt något, så mot kvällningen tog han mig på middag ute.
Vi gick på akropolis och åt en trevlig trerätters. (man börjar verkligen känna sig bortskämd med finmat ute nu).
Nu valde jag en toastskagen till förrätt, en fetaostfylld oxfilee med citronsås och frästa grönsaker och potatisgratäng till varmrätt och en fransk chokladtårta till efterrätt. MUMS. Tack älsklingen.
Två otroligt mysiga helger på rad. Älskar dig! <3


Vill för övrigt bara jubla över att jag för andra året i rad sluppit jobba på alla hjärtans dag. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0