Släktträff.

Så fort jag slutade jobbet i lördags så hämtade Emil upp mig och styrde mot Norrköping.
Vi tog oss ner till strax före kl 8 till vandrarhemmet vi hade bokat till natten och sen besökte vi min morfar och hans sambo Gunhild.
Vi blev bjudna på mat, fika och sällskap. :)
På söndagen steg vi upp i bra tid, gjorde oss iordning och for på frukost hos Morfar igen.
Sen packade v ihop oss alla fyra och styrde fordonet neråt landet i ett ohyggligt snöfall.
Vi kom helskinnade fram till Västervik där julbord och släktträff väntade oss.
Alla mostrar, kusiner, kusinbarn och respektive var samlade i en hyrd lokal. :)
De va sisådär 6 år sen jag träffade alla så de va jävligt kul faktiskt.
Efter mat, fika och samtalande så packade vi ihop oss igen och åkte tillbaka mot norrköping, där vi bytte till vår bil och åkte hemåt direkt.
Vi kom väl hem kring halv 10 i en någorlunda tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0