Klappat och klart.

Jag säger som Linda att man tänker ofta i bloggform, men man hinner sällan sätta sig och faktiskt skriva ner de.
Dock har man den enkla ursäkten att man är florist och att de är december.

Jag har i alla fall hunnit med att handla alla julklappar i en rimlig tid innan julafton, de är ett plus.
Och med tanke på att jag har en ledig dag till innan dagen infaller, en dag jag inte alls hinner handla något på så var väl de säkrast att ha de klart nu.
Yey.
När man är i julruchen och handlar så lovar man sig själv att man inte ska handla något alls till sig själv.
Jag höll nästan de, om man bortser från nyårsblåsan och en ny perfym för en liiiten krona. :)
När jag träffade Emil första gången så tog de väl ett hej och en kram innan han kommenterade hur jag luktade.
"oh du har Ralf Lauren den blå ju, bästa perfymen man kan ha, min favorit".
Haha tack, ett-noll till mig.
Så jag har varit fullkomligt förbjuden att ens tänka tanken på att ha någon annan perfym än just den.
MEN, när vi var på stan och minglade runt lite jag och Emil så gled vi in på åhlens och sniffade lite perfymer.
Då fann vi en ny ganska fantastisk perfym som jag verkligen föll för.
Den nya Ed Hardy perfymen för tjejer, fantastisk!
Så nu har jag två allternativ att välja mellan. WOW.
Den är dessutom jävligt snyggt förpackad och snygg flaska. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0