sjuuuk :S

Jag blir bara sååååå le. :S
Hur typiskt är de inte att man går och blir sjuk lagom dagarna innan resan!!??
Ont i halsen, ont i bröstet och feber!
Jag går på alla huskurer man kan tänka sig och jag har nog varit smått påverkad av wiskey senaste dygnet! :S
Mamma förde vidare svens farmors gammla huskur på att man tar en stadig wiskey, värmer på den i mikron och sveper den ljummen med en sockerbit i munnen, de gör att de rusar ut i  blodet på en gång och ska döda bakterier bra!! Ja än har de ju inte medförst så väldans mycket mer än snurr i huvet och en bränd gom då jag värmde den för mycket! :S
Annars är de ju helt klart tee och halstabletter i sängliggande tillstånd som gäller!!
Även lite självömkan-popcorn har de blivit idag och några timmar middagssömn mitt på dagen!
Äh jag tror i alla fall inte att de är någon svininfluensa, hoppas inte de i alla fall!

Jaja jag SKA i alla fall till turkiet på lördag hur som hellst!!
Vi åker lördag kväll efter en visit i ramsta på svärfars kalas på dagen!
De ska bli så jäääkla skönt att komma iväg på lite avkoppling!
Igår var jag och hämtade mitt nya pass (undrar varför sådana bilder Alltid blir katastrof btw)
vi inhandlade solkräm,scampoo, plåster mm behövligt under e´n visit på stan, och en lunch på kinabuffé blev de med.
Sen var vi till forex och skulle växla pengarna. Emil gick de ju kaonon för, men jag som skulle växla efter honnom fick inte ett öre då Emil växlade till sig dom sista turkiska lire som dom hade! :S Crap.
Får fixa de på arlanda på lördag eller nåt!

Återkommer innan vi åker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0