kör på ba.

Igår var de kalas dags igen.
Idag den 28/9 fyller Emils brorsdotter Rebecca år, och även Emils systerdotter Sophie.
Dom var tvungen att pricka samma dag dessutom. Grattis dock.

Men innan vi for dit blev de tjusigt på min balkong.
Nåååde Emil om han tar död på den omgången blommor med. Jag får ta och hålla mig hemma så dom håller sig vid liv under hösten. :)



Jag håller dessutom på för fulla muggar med att få fatt på en jäkla optiker som jag kan göra en synundersökning hos.
Jag och svärfar har fixat papper så jag kan övningsköra med honnom, och på lördag ska vi gå den där kursen man måste gå.
Och NEJ jag är inte med barn. Jag har ju sagt att jag ska ta körkort tills dess vi skaffar barn, men nöden har ingen lag.
Efter svärfars operation så får han inte köra bil på ett halvår, men jaga älg får han dock.
Så bara för att han och jag ska lyckas ta oss till älgjakten i år så får jag ta och gaska upp mig och fixa papprena så jag kan övningsköra med honnom dit. Snabba snabba ryck. Men de ordnar sig nog tror jag, för älgjakt ska de banne mig bli. Basta!

Kommentarer
Postat av: Lina

Och dessutom fyller min mor den tjugoåttonde!

2009-09-29 @ 21:23:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0