Middagsbjudning.

De är så tok-mysigt höstväder ute nu. De har varit lite kyligt men ändå en stor fin sol på himlen och löven har börjat falla lite och byta färg! :)
Nu kan man plocka fram filten,boken och alla stearinljus och mysa.

Igår var de ännu mer mys när vi var ute i Östhammar på middag hos Mathilda i hennes superfina hus. :)
Hade inte sett henne på så länge så magen hade växt massor med den lilla bebisen där inne. Hon var fint rund och med en mammakula som klingade glatt på magen när hon gick, massor med mys.
De bjöds på plockmat som man själv fick grilla till på en liten panna på en bordsgrill. väldigt mysigt faktiskt och man kunde sitta och äta länge. Och efterätten var äppelpaj, suupergott!
Men på den fina middagen var jag, Mathilda, Lina, Linda och Elin.
Varken jag, Linda eller Mathilda hade träffat Elin sedan studenten så de var verkligen helt underbart att se henne! :) Hon var sig lik måste jag säga, finaste Elin.
Alltid trevligt med tjejmiddag tycker jag, och alltid lika spännande vad de bjuds på.
Nu är Elin invigd i våra middagsbjudningar, och vi har kommit på att vi kan ta oss till Elin på samma tid som att åka till Mathilda. Toppen! Nu gäller de verkligen att vi håller de ifrån att gå 3 år till innan vi ses Elin!

Nästa vecka blir de hett om öronen på jobbet, så de gäller att ligga i. :)
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Lina

middagsbjudningen var sannerligen toppen!

2009-09-20 @ 21:34:06
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh, jag måste komma och hälsa på er snart! Jag vill också äta god mat i mysigt sällskap! :P

2009-09-21 @ 16:01:25
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0