Dejt <3

Jag och min allra finaste Millemuff var på dejt i lördags. Bara älsklingen och jag och en kväll av massor med mys på stan. Först gick vi och åt en brakmiddag på kina i form av buffé,
Och som alla vet är jag proffs på att äta så de blev en del.
Lagom goa, glada och runda så gick vi vidare och spelade ett par omgångar biljard en timme.
Sen var de äntligen dags att se "flickan som lekte med elden" som är av Stieg Larssons roman på bio.
Jag har precis läst böckerna så jag har allt i färskt minne. Men jag tyckte ändå att den var lika bra som den första filmen.
Och de var massor med mys att gå på bio med älsklingen.
Vi hade iof massor med mys hela kvällen. <3 <3 <3 Tack min älskling!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sicket mys! ^^

2009-09-28 @ 21:46:07
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0