Annons.

De är annons på bellis nu igen. (som vanligt)
Tänk att tanter kan bli som tokiga på att de är billiga blommor.

Denna vecka har vi.
Erika Ljung 12 kr (ord. 29 kr)
Stor Cyklamen 25 kr (ord. 59 kr)
Orkideér 2stänglar 89 kr (ord. 198 kr)
Stora Gladiolus 10 st 75 kr (Ord. 150)
Chrysantemum stor 5pack 35 kr (ord. 59 kr)
Anthurium 79 kr (ord. 179 kr)

Så idag har man sprungit runt som en vessla.
Jag har vattnat, plockat och gullat med ljungen. Jag har vattnat mig själv och en tant.
Jag har "badat" i lerigt ljungvatten då jag vattnade först och sen fått plocka om igen då alla tanter plockar hål i den fina ordningen igen.
Och jag har rullat 750 meter höga nyvattnade ljungvagnar med ömmande muskler!

En vanlig vecka på bellis. Välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0