Skynda och fynda.

Tänka sig så mycket trevligt man kan köpa sig för 5kr styck. :)
Jag har minsann varit en snabbis på loppis med mig själv idag!
Jag handlade mig två fat, två dukar, två små ramar och 3 filmer, alla för 5kr styck! Toppen!




Tidigare idag var vi även på gränby, där de inte gick att fynda lika billiga prylar. Om man inte räknar smörkniven jag köpte på lagerhaus för 6 kr och en duk för 29 kr.
Men de blev även 2 tröjor på Gina, och ett par leggins på HM, och dessa kostade bra mer än mina andra fynd. Men lönen har ju trillat in! :)
Och ibland så får man ju faktiskt unna sig lite nya saker!

Kommentarer
Postat av: Lina

gillar faten skarpt! inte illa! vad var det för loppis?

2009-10-25 @ 17:22:50
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh jag blir avundsjuk på dom faten! Och dukarna va riktigt fina, bra köp Frida!

2009-10-26 @ 21:00:57
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0