Mobillös.

Och bara för göra allt lite mer eländigt så......

När jag äntligen kom hem igår eftermiddag var de första jag gjorde att jag startade kranen och tappade upp ett bad. När jag står där och skalar av mig alla 7 lager kläder så slinter den attans lilla mobilen ur fickan, rakt ner i plurret! Va faaaan. Fort som en rännskita fiskade jag upp den igen och öppnade den och torkade ur allt vatten. Sen försökte jag snabbt få ihop den och slog på den för att kolla om den funkade. Men den iskalla hjärnan med sömnbrist plus paniken gjorde de geniala draget att slå pinkoden fel 3 gånger! De är första gången de någonsin hänt mig! Så nu vill den jäkla mobilen ha den där puk-koden. Och med tanke på att jag har haft samma telefonnummer sedan jag skaffade min första mobil runt typ 13 -14 år så fanns ju inte den där puk-koden någonstans alls. Så efter att Maggan fått sitta i kö till tele2s kundtjänst i en halvtimme så fick vi svar att dom skulle skicka en ny kod på posten, men att de kunde ta ett par dagar. Jippi. Kommer den inte imorgon så är de ju hela helgen i mellan med!
Så nu är jag helt kontaktlös. :S CRAP.


Vill ni mig mot för modan något så är de internet som gäller. Fejjan kanske?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åhh vad kul det är när man hittar en till i gamla klassen som har blogg=D Stor Kram till dig!

2009-10-16 @ 17:07:04
Postat av: Therese

Noooo! Man känner sig så..handikappad utan mobil!

2009-10-16 @ 23:46:52
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0