Gå eller köra?

Idag har jag gjort en bra investering.
Ett par ordentliga arbetsskor med bra sulor i vilket förhoppningsvis ska leda till mindre ont i fötterna.
Man avverkar ju skor i en helt rasande hastighet när man går i dom 10 timmar per dag, rullar vagnar på dom, kastar rostaggar och annat i dom och utsätter dom för stora mänger vatten!
Men nu jäklar så hoppas jag på de bästa värt 1400 kr lite drygt!! :)



Idag gick de bra att övningsköra med Ingemar faktiskt. Fick köra balingsta vägen runt förbi dalbyhemmet och tillbaka. Andra bilar är väl de som känns absolut allra värst. Vadå måste andra bilar vara ute och köra när jag kör??
Men nu börjar de ändå kännas mycket bättre, och att de faktiskt finns en möjlighet att jag kan ha ett körkort i min hand en dag.


Kommentarer
Postat av: emil

du är så duktig min frida är så stolt:)

2009-10-29 @ 23:25:02
Postat av: emil

du är så duktig min frida är så stolt:)

2009-10-29 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0