Jägarhumor.

Storjägaren kom in på baren och började skryta om att han kände igen hudar och kulhål på nedskjutet vilt.
Han sa: ge mig en ögonbindel och en öl och ta hit lite djurhudar så kan jag tala om vad det är för djur,
och hur de dog. Vadet antogs och han började känna på första skinnet.
Antilop, skjutet med en 22:a, och der var rätt.
Nästa: Tiger, skjutet med en 308:a, rätt igen och en ny öl.
Så höll kvällen på och till sist ragglade han hem och la sig.
Nästa morgon när han tittade sig i spegeln så märkte han att han fått en rejäl blåtira.
Han sa till frun: Visserligen var jag full igår men jag minns inte att jag slogs?!
Nää svarade frun, de var jag som gav dig snytingen.
Du kom hem och la dig, stoppade handen innanför mina trosor och sa: Skunk, dödad med yxa!


Ska man vara en riktig jägare så gäller de att snappa upp rätt humor med! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

huuuudå.. grovt! ;)

2009-11-16 @ 19:26:10
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0