Allergisk reaktion.

Livet tickar på.
Och jag hatar tanter. Tanter är en hemsk avkomma som hänsynslöst rycker i varsin kant på en påsklilja med mord i blicken. Tanter har jobbiga rullatorer som dom roar sig med att köra över allt som ligger ivägen för dom med. Tanter vill hellst av allt att man ska vara proffs på ALLT, och dom vill väldigt gärna att allt ska vara gratis, eller kosta 1,95kr som de gjorde i deras ungdom. Jag har nog framkallat någon slags tant-allergi, och jag undrar om de finns något botmedel, eller i alla fall en inhalator som man kan använda vid krislägen!
(detta gäller bara dom värsta tanterna)

Emil är hemma (tack gud).

De är ju lite väl jobbigt att ha kudden som substitut i fler än 2 dygn.



Fortsättning på bakåtblickar:

Emil, jag och Pierre var Uppsala-snobbar förra helgen, och glassade förbi kö och vakter på Birger jarl minsann. Vii stod på listan minsann. För vi är så jäkla snygga.
snyggingar på B-J

Och jag har inte köpt bara en utan 2 skinnjackor. De hör lite ihop med snobb-temat vi har glidit i den senaste tiden :)
Men till mitt försvar så var de faktiskt extrapris. 499 istället för 899 :) helt klart värt.
Men lite ångest får jag väl delge att jag har då en av dom fortfarande har prislappen på och är fullkomligt oanvänd.

våren är påväg....

Kommentarer
Postat av: the legend

söt frida!!:)

2009-03-31 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0