Modell-helg.

Hej bloggen. Känns lite ovant att prata med dig. Men Emil är ju ändå på dom 7 haven just nu på 40 timmars kryssning, så jag har ju ingen annan att prata med. Väldigt ensamt.
Jag har inte hört av vännerna på länge heller. Undrar hur många vänner man faktiskt har kvar?! Lätträknat.
Känner dom mig fortfarande?

Hur som helst så var de väldigt roligt att ha Kristina och Therese här en helg i februari.
Kan ju lika gärna berätta om de såhär lite i efterskott nu när jag skaffat bloggen :)
Lina hade fixat ihop en liten fotografering i lyxiga storstaden, på stureplan till och med. OOO.
Så kristina och therese anlände på fredag förmiddag ^^
Ganska snabbt packade vi oss ner mot stationen och mötte upp Linda och Lina.
Stockholm nästa. Efter att ha kastat i oss lunchen så kom vi precis i tid till studion, 14:45. Men jäklar vad vi ångrade den där maten i strupen. För vi fick vänta, och vänta och vänta. Sen blev vi fixade vackert med hår och smink.
Bilderna blev lite såhär:



sen fick vi vänta, vänta och vänta lite till!
sen tblev de, men hem kom vi. Tyvärr var alla så trötta så de slutade där.

Lördagen blev dock ännu mer händelserik.
Vi gick på stan på dagen och shoppade mig en helt ny garderob med färg. Otroligt roligt när man har sina alldeles egna personliga proffs stylister! :) Tack. En lunh med flickor och även en smedbäck som dök upp.
Även Jenny slöt upp från stockholm.
Efter en fika hos Lina for vi hela bunten hem till mig.
Alltså en massa florister, Jag, Jenny, Kristina, Therese, Lina och Linda.
Här bjöds de på ostbricka och morotstårta. Även melodifestival och buzz-spelande förgyllde kvällen i vänners goda sällskap.
Söndagen blev också en snabb på-stan-dag innan alla flickor sen begav sig hem.
Men de var verkligen en toppen kväll! :)

Therese och Kristina på bussen.kristina.lunch.fika hos lina.

Fina flickor.

Tack för idag bloggen. Vi kan vara lite nostalgiska imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du bloggar! Alltid roligt att läsa vad alla andra gör nu förtiden :) Fina bilder från sthlm! Ta hand om dig!



//Carro

2009-03-29 @ 20:10:54
Postat av: Therese

Det var jättekul att hälsa på hos dig! Får göra en visit snart igen :)

2009-03-29 @ 22:32:32
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt frida!!!:) ska kramas massa med dig!!!:)

2009-03-30 @ 19:45:29
Postat av: Tysken

Jag är alltid din vän :)

2009-03-31 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0