Kalas!

Huja vad sommaren har slagit till. I torsdags var man blöt av regn, och nu är man blöt av helt andra orsaker!
Men man ska ju inte klaga på att de kommer värme heller! :)
Jag har ju varit ledig i helgen med dessutom.
Men i lördags stod man fastkedjad i köket halva dagen för kak-bak!
Men Millemuffen var jätte duktig och hjälpte till. De blev bullar, 3 sorters kakor och en tårta.
Sen rensade vi bort minst en halv selma från vår lägenhet. Kan inte fatta att de sitter något hår kvar på den där katten!
Så jäkla skönt att storstäda och få allt rent och snyggt!
På kvällen sen så blev de adjö-pizza för linas lägenhet. Vi picknickade mitt på vardagsrumsgolvet. Riktigt mysigt faktiskt!
Sen gick vi hem till Linda där vi såg robinsonfinalen, som slutade crap btw. Även de väldigt mysigt!

Sen igår så fick vi användning för alla dom där kakorna och bullarna!
Emil fyllde ju nyss år, och jag fyller år om inte allt för länge heller. Så vi höll kalas för Emils familj.
Men bara Emils familj är ju hur många som hellst!
Tror vi blev 15 st. Men då var inte alla här. Men dom är toppen allihopa!
Vi fick,nya kuddar,vattenkokare,pastakastrull,grillbestick,en korg med mysoljor och bubbelbad, skärbräda,Turkiet-pengar mm. Bara en massa bra och användbara saker. Emil fick en hemmagjord prinsesstårta med, som han älskar. Svärfar är en kanon-bagare/kock!!
Sen for vi till dödensby knutby för en kväll med fotboll.
De är faktiskt lite mysigt att agera fotbollsfru. :) Emil spelade ju match som ni förstår.
Skit match. Förlorade med ett-noll, och målet var de klantigaste självmålet jag sett någonsin,
Men gullrumpan spelade bra!
Sen kom Pablo på kvällen och hjälpte oss rensa lite tårt-rester till en film.
Jag somnade ju inte helt oväntat mitt i filmen. Men men.

En skön helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0