1,2,3......

Jag räknar ner dagarna med gläääädje. Snart får man hela 3 veckor ledigt från jobbet, semester även kallat. Yes!! 4 arbetsdagar kvar nu bara.
Ska bege mig mot småland till helgen och stanna på obestämd tid.
Vi tar de som de kommer, de är ju semester, ingen brådska.

Måste bara nämna några punkter som har passerat den senaste veckan.

1;Min cykel har inte återvänt. Shit va störande!! Saknar den jätte mycket!! <3
2:Förra veckan var så sjuuk varm, så vi var tvungen att handla på oss en fläkt på jobbet jag och Emelie, enbart för att överleva!! Då värmen var som värst slog även typ årtiondets värsta mygginvasion till i Uppsala. Man känner sig som en böldpest ungefär. :S Och de är ena ensvisa,aggresiva och starka myggor. Inte ens fläkten håller dom borta när man står nära!, och myggmedel är ju som lite perfym för dom. Be goooone säger jag bara.
3:Min äklsklings-älskling var jätte gullig och bjöd på middag hemma, och bio i torsdags,
Vi var och såg "Män som hatar kvinnor" och shit va bra den var!! Helt klart sjukt sevärd. Män är grisar verkligen! De var ju bra starka bilder med i filmen, och känslorna bubblade.
4:Känslorna bubblade även ikväll, då jag har suttit bänkad framför Michael Jacksons minnesgudstjänst.
I en kista av guld var han närvarande när artister,vänner och stora förebilder hyllade honom med sånger och tal.
Mest berörd blev man ju av när Brooke Schields hade sitt tal och avslutade med att berätta om Michaels favorit låt som var "smile- Med Charlie Chaplin väldigt känslosamt, för att sen direkt efter så går brodern Jaermain upp och sjunger precis den låten med tårar i ögonen. Värst var sen slutpumpen med dottern Paris som säger vilken bra pappa han var och att hon älskade honom, sen grät hon.  Ja de ska ju vara tårar på en begravning, men de var ändå e4n väldigt glad stämmning och roligt att se på!!


Kommentarer
Postat av: Emil

Du är söt Frida:) puss puss ses snart

2009-07-10 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0