Julen är här.

Den senaste veckan så har de varit lite som att få en tarmsköljning när man gått upp ur sängen. Lika upphetsande i alla fall. Ögonen är sjukt smala, de är kolsvart, kallt, och regnigt. INTE så upphettsande helt enkelt.
Idag är de första december, vilket i alla fall har betytt lita minusgrader. Yey minusgrader över regnblöta sverige, vilket betyder snorhalka och bilolyckor.
Välkomna julen, och bitterheten.


Har någon btw snabbspolat förbi hela november?
Var jag helt närvarande under november? Jag har helt klart missat att vi har haft november!
Är julen verkligen här redan? De måste ha snabbspolats av gud!!!

Jag bjuder i vilket fall som hellst Lina på lite bilder på mitt juliga vardagsrum som har bytt skepnad från lime till julrött.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad julmysigt! :)

2009-12-02 @ 11:24:49
URL: http://lindapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

oooh! julen har verkligen gjort intågande hos dig! jättemysigt!! snart kommer tomten! :D

2009-12-05 @ 19:31:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0