Fjärde advent.

Idag var den sista lediga dagen före dess att julafton har kommit och passerat.
Så man var ju tvungen att ta tag i saker och ting som fanns kvar att göra.
Jag satte igång med sista julstädningen efter frukosten med fyra tända ljus. :)
Sen tog jag och Emil fram vår vackra gran och klädde den strålande vacker.
Sista julklappsinslagningen var också något som stod på min lista. Så nu har knäna nästan gåtts hål på efter att ha krypit runt på vardagsrumsgolvet ett bra tag återigen.
Men de har ändå varit mysig stämning, och snön har fallit vackert utanför fönstret hela dagen! :)
Jul jul strålande jul. Fjärde advent är ju här, och snart har vi julaftonsmorgon.





Igår var vi bjudna till Pablo. Han har avslutat sin utbildning, och så fyller han ju år den 27 vilket gjorde de till en kombination av födelsedagsfest/avslutningsfest. Otroligt trevligt.
God mat, gott sällskap, vin, och skratt.
Hans mamma är ju supersöt verkligen, och hans bröder är jätte roliga.
De var mycket trevligt folk på plats och det var otroligt roligt att få vara lite social.
Ett stort Grattis till Pablo. :)





Kommentarer
Postat av: Lina

iiiiiih vad mysigt med en grann gran! kul det lät med fest, synd bara att du inte kunde va med på skön robinsonkväll :) Men det blir fler gånger! krampådig.

2009-12-20 @ 20:10:12
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för din omtanke Frida, farmor mår bättre men hon är trött. Och det är inte så konstigt heller efter en akut hjärtinfarkt! Angående snöidioterna håller jag med din svärfar. Jag vet dessutom exakt vilka jävla (ursäkta språket) idioter det var som körde och de arslena (men gud, vad jag talar fult!) har inget förstånd!

2009-12-20 @ 22:23:39
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0