Ettårsjubileum!

Hej bloggen.
Jag kom precis på att vi hade ett litet ettårsjubileum här igår :)
Tänk att jag glömde bort att igår var de ett år sedan vi köpte lägenheten.
Vi var och skrev  på papprena och fick nycklarna den 15/4 förra året.
Sen for vi raka spåret hit och kollade in vår nya lya med lycka i hela kroppen. Och när vi ändå var här så invigde vi sovrummet ;) heheh.
Men dock dröjde de ju många veckors renovering innan vi flyttade in här. De slutliga "inflyttningsdatumet" blev därför jävligt luddigt.
Men nu har vi i alla fall ägt lägenheten i ett helt år :D yes.

Jag vill plocka blåsippor,fånga en fjäil med blicken,lapa sol,ha solbrillorna på mig,äta glass,fika på uteservering,se knoppar på träden,se barn på fotbollsplanerna, och mycket mer.
Är ledig hela helgen, så de är bara att solen tar och visar sig så jag kan börja beta av listan :)
Så aajhjsgbjhsbjbd om solen dissar mig nu med på mina lediga dagar.

Skulle behöva ett spännande äventyr.......


Jag har även sett att min gamla flamma har skaffat sig en ny brud. Va fan. De fattar han väl att han inte kan hitta en ny brud. Han ska alltid älska Mig och bara mig. :S Men jag kan ju trösta mig själv med att jag är mycket snyggare än henne. Mohahahaha.

Snygging                     Ful tant.


Kommentarer
Postat av: Kristina

ja Frida, du är betydligt hetare än den där krulltanten. Jag förstår inte hur han kunde sänka sig så lågt efter att ha haft dig! ^^

2009-04-20 @ 23:16:15
URL: http://prettyhatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0