Förskolebarn.

I måndags så var de dags för våran stora kille att börja på förskolan.
Vi var där nio till två båda två och han tyckte att de va dökul med nya leksaker och kompisar.
Jag va med hela dagarna dom första tre dagarna, men i torsdags och fredags så lämnade jag honom där en och en halv timme ungefär.
Han märkte inte alls av att jag hade vart borta något, han är så upptagen med allt runt om. :P
Superduktiga goseprutten.
Igår så lämnade jag honom där helt själv 9-14 och de hade gått hur bra som helst de med.
Och idag gör vi på samma sätt.
Men han har redan fått en liten dagisbasilusk med snorig besvärlig näsa och lite hosta.
Jag och Emil har också blivit drabbade med snor,halsont och i Emils fall också hosta.
Så de är väl som dom säger, extremt farliga basilusker som kommer hänga med dom närmsta två åren framöver. :/
Hoppas resten av inskolningsveckan går lika bra, för nästa vecka så börjar allvaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0