Ettårskalas.


Idag har vi varit på ettårskalas igen.
Alla trollen i våran lilla "grupp" kunde faktiskt närvara till och med. Vi är 7 småttingar som de skiljer 3 månader mellan äldsta och yngsta. :)
Adrian fick prova våfflor med grädde och färska bär, mums och slurp så var den borta.
Synd de va kallt bara!

När vi kom hem igen så fick Adrian lite ordentlig mat i magen också och sen la jag honom för att sova sin eftermiddags lur inne så jag skulle hinna styra lite. Han brukar sova så mycket sämre inne än ute i vagnen annars, men idag oj oj. Han måste blivit helt slut efter allt lek, stoj, frisk luft och snask.
Han somnade klockan ett och vaknade inte förns klockan 4, tre timmar sov han!!
Så jag hann ju med massor med bröllops pyssel, telefonsamtal och röjning här hemma. yey.

Men mitt humör och deppning över hur kasst allt ser ut med väder och annat består.
De ska vara ÅTTA grader på lördag som de ser ut nu. Är de mars vi gifter oss i eller?????
Och regnet kommer ju hänga i luften, så låt oss hoppas att vi har tur i oturen så de är uppehåll då vi ska fota oss och åka vagn från kyrkan och annat.
Ja ja, vi får hoppas att mitt sug kommer tillbaka till lördag.

Jag va i alla fall och lyssnade på kantorn och solisten när dom repade nu ikväll och de lät fantastiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0