Fan fan faaaaaaaan!

Just nu känner jag bara för att skjuta mig själv faktiskt.
Jag har börjat få ont i halsen vilket oftast leder till förkylning, på min bröllopsvecka då jag har EN MILJON saker att göra!! Och dessutom så gick jag in på smhi och kollade väderprognosen, de ska bli 10 grader och regn på vår bröllopsdag!
Jag PALLAR inte, kan man bara ha sån otur som vi har jämt jämt????
Jag skulle vilja gräva en grop, hoppa ner i den och bo där och skjuta fram bröllopet ett antal decenier.



I övrigt så har de vart morsdag idag, min första som mamma.
Emil va ju inte i toppform i morse så jag gick upp med Adrian vid 7 och pillade in honom hos Emil innan jag åkte.
För jag har ju faktiskt jobbat idag. De har väl iof gått okej.
Så kom jag hem och Emil hade lagat mat och handlat present och godsaker.
Både tårta, chips och godis och klart man blir glad, han vill ju bara vara snäll.
Men nu har jag samtidigt sån sjuk ångest att jag ätit massa onyttigt som egentligen har 2 kg att gå ner på en vecka.
Så¨nu blir de 2 kokta ägg och ett salladsblad och vatten att dricka, resten av veckan.
Jag kommer vara på så grymt dåligt humör bara.
Stressad över allt jag ska göra, inte käka något , vara sjuk och ha (förmodligen) en grinig unge hängandes i byxbenet hela tiden också. Jag lackar!

Ska vi ställa in bröllopet kanske, de vore nog bäst!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0