Mysdag på stan.

Igår så kände vi oss rastlösa (eller jag i alla fall), så vi tog bussen ner på stan jag och Adrian.
Vi gick runt och myste i solen och tittader på ankorna och shoppade lite kläder till oss båda.
En lunch klämde vi också in såklart.
Och på väg hem så hoppade vi in på jobbet och sa hej till tjejerna och gjorde oss oskyldiga för brudblommorna.
Jag ska verkligen försöka att passa på och njuta av såna här dagar i sommar och ta vara på mammaledigheten.
Jag har ju trots allt världens snällaste och finaste son att dela dagarna med. <3


Jag va på stan med mamma igår.....


....Och de va såååå himla roligt. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Lille gulletrollet......

2012-06-18 @ 07:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0