Lyckat köp.

Jag hann med mycket igår kväll också.
Jag har funderat ett tag på att köpa en enklare paraplysulky att ha till Adrian i sommar som strandvagn osv.
Så satt jag på blocket och kikade lite igår och hittade en i vänge.
Jag ringde och åkte dit och kikade och den fick följa med hem.
Inte för att den var billigast, men för att den är fin, har bara använts inne ytterst lite för att söva barn med och är köpt 26/4 och har garantikvittot kvar. Fick köpa den för 300 kr billigare än vad hon gav för 1½ månad sen så de tyckte jag ändå va okej.
Den är svart/lila och med vita stjärnor på. :)


Precis när jag kommit hem igen från mitt lyckade köp så ringde Lina och frågade om hon kunde komma förbi och kika på matchen här med oss.
Såklart fick hon de!
Vi satt och mumsade chips, pratade och tittade på matchen. Härligt härligt.
Synd att hon bott i stan i 9 månader (igen) och vi bara har hunnit ses 2 gånger. Men men, vi får hälsa på henne hemma i dalarna sen.:)

Matchen var ju kanske inte lika rolig, eller ja, vi skulle ju ha haft vinst.
Sverige spelade ändå hundra gånger bättre igår än i måndags och dom hade ju spelet, så de va synd att vi inte fick en vinst med oss. Lite skuld lägger jag på isakssons målvaktstavla på Englands andra mål.
Där var vårat EM över, låt oss se vilka som lyckas bäst i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0