Fotbolls EM!

Hela helgen har vart fotboll,fotboll och fotboll, såklart! Jag jobbade både lördag och söndag på dagen så Adrian fick hänga med sin far och johan.
Johan var här och sov fre-sön så han, Emil och grabbarna var ut och kollade fotboll nere på stan och gick på krogen sen på lördagen.
Jag och Adrian var hemma och mös istället.
På söndagen så stannade dom dock hemma och kollade här. Anders, Johan, Moa och Nicke kom hit och hängde då. Vi grillade lite burgare och smaskade chips. Riktigt härligt.
Trevligt tyckte vi och planerade på en repris kommande dag...

Så i måndags kväll så kom Anders, Patrik, Myggan och Jennie hit på fotbollshäng när Sverige skulle spela.
Vi bullade upp med ostbricka, snask och läsk och bänkade oss.
Otroligt trevligt med gott att tugga på, goda vänner och fotboll. Synd bara att sveriges prestation var bedrövlig. :/
Adrian sov bra trots oväsendet, han vaknade dock när Sverige gjorde sitt mål och alla skrek till plötsligt alla på samma gång. Han flög säkert en halvmeter upp i sängen och satt upp och grät när jag kom in, och då gick jag direkt efter målet, 2 sek efter kanske.
Får se om vi får till en repris på den trevliga aftonen på fredag när Sverige spelar igen.


Adrian var Sverige suporter dagen till ära. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0