25 år!

Igår var de den 20.e juni, min födelsedag! :) Nu har jag hunnit till 25, herregud! :O
Jag och en väldigt yrvaken Adrian fick lyssna till skönsång av farsgubben tjugo över sex på morgonen.
Frukost på sängen och ett litet önskat paket fick jag då. :)
Emil åkte till jobbet och jag och Adrian gick upp och hade mysmorgon i soffan. Och ett bad efter mellis blev de också.
Till lunch så gick vi bort till Anne och Samuel dit Joanna och Alice kom med sushi leverans. MUMS!
Skönt att slippa sitta hemma och bara vänta på att Emil ska sluta jobba.
 
Emil kom från jobbet till halv fyra ungefär. Han verkade lite finurlig så jag anade ju att han planerat något.
Och jo men visst, Svärmor dök sen upp och skulle barnvakta våran prins så vi kunde äta ute.
De blev grekisk mat på stans mysigaste uteservering. En saganaki till förrätt och en mixad grilltallrik med fläskfilespett och lammracks mm på till varmrätt. Så gott!
Sen släntrade vi iväg till ica och handlade biosnacks och gick sen till royal.
Emil hade bokat biljetter till Snow white and the huntsman.
Den har jag vart sugen på att gå och se så de va ett bra val.
Den var förövrigt helt sjukt bra och lätt värd att se!!
 
De blev en jättemysig födelsedag i precis den lagom anda som jag önskat.
Älskar mina två fina pojkar så oerhört mycket, ni är de bästa som finns!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0