Sommardag!

För ett par veckor sen så var jag och Emil iväg och köpte en liten pool till Adrian att ha ute i ramsta så han kan bada i sommar.
Sen har vi väntat och väntat på väder för att inviga den.
Igår eftermiddag så tyckte jag solen var framme tillräckligt mycket så vi tog och packade med allt och for till ramsta jag och lilleman.
Poolen blev uppblåst och de va otroligt intressant med pumpen och att de stora lustiga plastiga började växa. :)
Vattnet kom i och lilleman var glad, men han var iof lika mycket på gräsmattan som i poolen, tror de va ganska kul att kunna krypa i och ur. Haha.
Söt va han i alla fall.
 Efter sol och bad så blev de farfars köttfersås med spagetti till middag och lite lek med Xina, härliga tider. :)
 
 
Jag har inga datorskills och kan inte med något roligt program fälla in en svart liten fyrkant framför min sons snopp, så håll till godo med nakenfishet och prinskorv. Han är bara ett (snart i alla fall)  för jisse namn! :P
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Kikar bara in och tackar för din komentar! Och vilken söt liten grabb du har:-)

2012-07-14 @ 22:53:47
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0