Besök på förskolan.

Efter morgonstöket och Adrians förmiddagstuppis så traskade vi bort till hans blivande förskola på lite studiebesök.
Kändes liksom skönt att ha kollat in där en sväng och sett lokalerna innan han ska börja där.
Ja de är ju moduler men de är ju nya sådana så dom är väl okej antar jag.
Och dom fröknarna jag fick hälsa på verkade ordentliga också så de känns ju också skönt.
Men nu hade som ju plockat ner all "konst" från väggarna då barnen gått på sommarlov och fått med sig de hem.
Och dom tömmer nu också för satt sammla alla "slattar" med ungar från alla förskolor i området som går i juli till en förskola. Så nu skulle de röjas och sen vara stängt i 3 veckor så de kändes ju väldigt skralt och tråkigt nu.
Men de förstår ju jag också att de kommer kännas bättre med de sen i höst.
Annars så verkade de väl bra tror jag. :)
Adrian skrattade ju loss så fort de kom ett barn nära, han älskar verkligen kompisar han. :) Världens sötaste son!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0