Mysdag med sushi!

Idag har varit en mysig dag! :)
Till klockan elva i morse så invaderades våran lilla lägenhet av en hel hop mammor och barn.
Vi tänkte äta lite sushi lunch här hemma innan promenad följt av öppnis.
Joanna, Anne, Linda och Frida med knoddar kom hit.
Joanna hade vänligheten att köra och hämta sushi åt oss alla innan hon for hit, så hon var extra välkommen när hon kom! :)
Vi åt vår lunch och pillade samtidigt i alla små barn deras lunch. Klart de blir lite rörigt men de gick väldigt bra ändå tycker jag! Tur att vi har ganska stort kök och 6 stolar och stort bord.
Sen packade vi oss iväg och tog en liten promenad innan sångstund på öppna förskolan.
Under tiden så va Emil och hämtade upp Johan. Sen kom dom lagom till öppnis till klockan ett dom också.
De här va ju den enda torsdagen som Emil hade ledigt så han kan kolla på när Adrian har sångstund och se hur kul han har. Och samtidigt se lokalerna så han vet vart de är vi brukar hålla till! :)
Adrian tyckte de va super kul att ha pappa med sig på öppnis och va lika glad som vanligt över att få sjunga.
Emil och Johan drog så fort vi sjungit klart så jag gick med tjejerna därifrån till maxi och handlade lite.
Linda, jag och Joanna köpte gummistövlar till ungarna på maxi, med tanke på sensommar höst och dagisstart! Röda finta treton stövlar, supersöta!
Sen har vi bara myst här hela eftermiddagen jag och Adrian.
Emil och Johan är iväg på hockey så jag sitter i soffan och pyser för mig själv nu och väntar på veckans höjdpunkt just nu, Revenge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0