Tisdag.

Vid tio i åtta imorse så vaknade vi av att de ringde på dörren.
Ni vet den där förvirringen då man tyckte att, ringde de på dörren? Näe de är omöjligt. Så vänder man på sig och lägger sig tillrätta igen och då ringer de igen och man formligen flyger upp!
Jag hittade då en man utanför dörren med alla möjliga grejer och verktyg som påstod sig vilja göra rent i ventilationen.
Jaja, vi fick parkera oss i soffan urvägen för killen och vänta med frukost åt oss och Adrian i en timme.
Då gubben var klar så gjorde vi oss klara och for iväg till Mediamarkt och inhandlade mig en ny telefon.
Hej och hå, från imorgon så har jag en hel och fungerande telefon. Ja ikväll orkar jag inte, plus att jag får nytt simkort som aktiveras efter 24 timmar, alltså imorgon runt lunch. Vi tar de då.
Efter mobilköpet kan de ha råkat bli en tidig lunch på mariannes, men jag va duktig och tog kebabtallrik med ris faktiskt (klapp på axeln där).
Men de gick jag ju av mig på eftermiddagen då vi tog en lång promenad med tjejerna! :)
Och så nu på eftermiddagen så kom de en mäklargubbe och värderade våran lägenhet.
De hade inte sjunkit något sen sist vi värderade i typ juni så de va skönt.
Nu får vi bara hoppas på att de dyker upp ett nytt fint hus i våran prisklass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0