Adrian 6 månader! <3

Idag är de den 25 januari, de betyder att våran lilla fismaskin pruttsson blir hela 6 månader!
Herre gud vart har tiden tagit vägen?
De är ett helt halvår sen man fick världens finaste son, dock inte utan hårt arbete!
Visst är de jordens största klycha att "tiden går så fort, man måste njuta och leva i nuet" men va fan, de har aldrig varit mer sanning i de.

Från att vara den här lilla skiten, en timme gammal till.....

...den här stora killen, en gladskit trots att han är sjuk, bilden är tagen idag!

Mitt kortaste fast längsta halvår i hela mitt liv. Jag njuter varje dag av att få vara med min finaste ögonsten.
De är ju inte utan att vara hur stolt som helst man tittar och ser en så otroligt söt och glad pojke!
Mamma och Pappa älskar dig Adrian! <3

Kommentarer
Postat av: emil

Pappa älskar er!!;)



Världens finaste pojke!!

2012-01-25 @ 21:29:59
Postat av: Robin

Jag älskar er alla 3 :) ! Och tack för att ni givit mig världens gulligaste kusin ! <3

2012-01-25 @ 22:18:07
Postat av: maggan

grattis lille fismaskinen Pruttson. Kramar från Öland

2012-01-26 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0