Bitande promenader.

Igår fm efter att Adrian tagit sin morgonlur så smet vi iväg till ramsta.
Jag hade en totalrensning av mina kläder här förra veckan och tog bort allt som var för litet.
Man har ju haft en hel del fina kläder i storlek small som man sparat ut i fall om man går ner i vikt och kommer i dom igen. Men efter en graviditet och en förlossning så inser man att de aldrig kommer att ske!
Hur som haver så hade jag öst i dom kläderna i en sopsäck som jag svängde förbi hemma hos Emils systerdotter Rebecca med. De blev hon bara glad för kan jag tro!
När jag vart där så fortsatte jag hem till svärisarna där de blev lunch både för mig och Adrian, ja och dom me såklart.
Då vi käkat så packade jag och Adrian oss iväg en sväng ut till Västeråker och Joanna.
Adrian sover ju bäst när vi är ute och går, och kylan är bara bra!
Linda och Anton kom också dit så gick vi en sväng där ute på landsbygden i kylan.
Efter vi gått en och en halv timme ca så gömde vi oss inne hos Joanna och Alice och fikade hemmagjorda semlor.
Barnen fick leka lite med Alice grejer och fick sig lite mellanmål i magen dom me.
Ytterst trevligt faktiskt, och Joanna och Danny har ju ett super fint hus verkligen!
När klockan började närma sig middagstid för Adrians mage så begav vi oss till ramsta igen.
Ingemar och Maud hade varit iväg till lunda på fm och hämtat hem vårt rådjur så vi hade ju styckning att ta tag i.
Men först blev de middag i magen för Adrian och oss andra.
Sen styckade vi de lilla magra skrället så vi fick varsin lika stor hög med kött, trevligt bidrag i frysen!
Ska ta och koka lite åt Adrian så han får lite lyxmat han också! ^^

Idag har inte hänt så mycket. De har varit isbjörnskallt ute verkligen!!
Jag och Adrian gick ner på stan i den bitande kylan för att jag skulle till tandläkaren.
Han somnade påvägen ner och sov hela tiden då jag va där, som tur va!
När vi var klara där så fick jag sällskap av Anne och Maria som också va nere på stan och så gick vi hela vägen hem också. Adrian den lilla skiten sov igenom hela vändan, drygt 2 ½ timme!
Nu ikväll har vi äntligen tagit tag i att sänka Adrians säng, bra innan han drösar ur den också!
Tvättstugan kallar, chip hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0