Alla <3 dag

Idag är de alla hjärtans dag. :) En mysig dag då man har någon kär, eller i mitt fall ett helt gäng. <3
Jag och Adrian hade mysmorgon i sängen och kramades och pussades lite mer än vanligt, de ska man ju en sån här dag! :)
Och de bästaste av allt, när han skulle käka så märkte jag att han hade något pyttelitet knappt synbart men otroligt vasst i munnen. Höger framtand i underkäken har spruckit fram på självaste alla hjärtans dag, de kommer bli lätt att komma ihåg. <3 Lillkillen börjar bli stor nu!
Han sitter nu stadigt som tusan också, han är såååå duktig!

Annars idag så har vi bara tagit den vanliga turen runt stenhagen med tjejerna. Behövligt så jag har käkat både semla och chips nu ikväll. Crap, en dag har gått på "nya" livet utan snask och jag föll redan i fällan. Jaja den här veckan får väl bli lite sisådär, så länge jag är duktig på maten så kanske fde inte gör något?!

Då Emil kom hem så hade han köpt present, en ros och snask. Tack min älskade! <3
Adrian fick visa sin "allahjärtansdags-tand" som present till Pappa också. Han blev lika glad och stolt som jag!
Sen har vi käkat receptet som maxibladet bjöd på med fläskytterfilé fast med bara grönty till, och som sagt lite semla och snask. Framför en bra film, dejavu.
Nu blir de sängen i rena  nybäddade lakan, finns de något skönare?
Puss på er alla på kärlekens dag. (som jag precis som vid jul har fått njuta av på ett helt annat sätt iår då jag är ledig från all hysteri i en blomsterhandel.)

 
Såhär glad var Adrian för sin tand, finaste sonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0