BVC besök.

Idag har vi varit på Adrians ettårskontroll på BVC.
Han hade inte växt så mycket som jag trott men han följer ändå sin kurva.
Nu är han 78,5 cm lång och väger 10 850 g.
De gick hur bra som helst med sprutorna också, han gnällde till vid sticket men tystnade så fort dom blev klara.
Duktiga pojken. :)
 
Nu i eftermiddag har han vart lite gnällig och hängig och väldigt mammig, precis som sist.
Och han hade inte alls någon lust att sova eftermiddagslur själv som annars aldrig är något problem.
Jag la han, gick ut och stängde dörren i vanlig ordning, men han ställde sig upp och skrek i högan sky där inne och direkt efter en hög duns följt av ännu mera skrik.
Jag sprang formligen in till han igen och hittade han på golvet stackarn.
Så nu vet vi att han kan klättra ur sängen också. :/
Han fick en bula men annars så gick de bra.
Efter att jag tröstat han och han lugnat sig helt så fick jag sitta bredvid sängen och sjunga för han och smeka han i håret tills han somnade, men sen sov han två timmar i alla fall. :)
 
Nu ikväll har febern kommit också och suppen har kommit ut med en obligatorisk nummer 2 blöja.
Så nu får vi se hur kvällen och natten blir .
 Han somnade utan problem i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det lille trollet.....Vad han kan hitta på,va???Armstyrka har han så det räcker.(SM för ett-åringar finns det?)

2012-08-10 @ 06:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0