Öppna förskolan.

Igår så var vi till öppna förskolan igen. :)
Vi fick hem en lapp med inbjudan för en presentation av öppna förskolan.
Jag hade ju redan hittat dit av mig själv för ett par veckor sen, för de är så nära, men nu kom den obligatoriska inbjudan.
På onsdagar är de stängt för den öppna verksamheten, och är istället den dagen dom har lite utbildningar och annat som man blir inbjuden till. Så ett gäng onsdagar under hösten kommer de vara lite olika saker som ska gås igenom. Barnsjukdomar, trafiksäkerhet mm, om man vill alltså!
Vi va 5 st mammor där igår med nya bebisar, och Adrian var förstås minst som vanligt. :P
De roligaste var att en av dom 5 är en tjej som annars jobbar med att köra ut blommor för blomstergrossisten, så vi "känner" ju varandra sen innan. Eller ja känner och känner, man vet varandras namn och man har pratat många gånger förut, men bara på ett arbetsplan innan, så de blir kul att lära känna henne lite privat också!
Sen en av dom andra mammorna tyckte att vi bodde så nära varandra så vi borde bli promenad-kompisar. Toppen tänkte jag, raggningen går som de ska! :) Så nästa onsdag så ska jag och lilleman dit igen på nästa möte. :)

Jag skrev även upp oss på att gå på babymassage nu i höst, supermysigt! Kostar 300 kr för 5 gånger , men de är de värt! Frågan är om jag ska gå på babysim eller ej som jag har tänkt sen innan, de var betydligt dyrare, 1475 kr för 7 gånger. Värt eller ej?! Men han är ett sånt vattendjur våran lilla älskling, så jag blir nog tvungen! :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken skillnad det är.. Här är babymassagen gratis och hålls när föräldragruppen är samlad.. Babysim ska vi gå på och det är 8 ggr för 1200:-...

2011-09-08 @ 23:58:59
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0