Mössor och dreglisar, i do recomend!

Julklapparna jag köpte åt Adrians barnvagnskompisar hittade jag här: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg/
De är en skit duktig tjej som gör mössor och dreglisar mm för våra fina barn efter beställning då förstås.
Jag är suuuper super nöjd så jag rekomenderar helt klart att beställa från henne!

Här är dom som polarna fick.
Lill-Alice fick flugsvamparna, Stor-Alice fick drakarna och Samuel traktorn och med sina förtsa bokstäver på. Såååå fina!

Och till Adrian så beställde jag en mössa med hans namn på, en vändbar mössa och tre matchande dreglisar!
Han fick ju såklart också en dreglis med ett A på! :)
Här har ni dom:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0