Two.

Jag har tränat i helgen, inte en gång utan TVÅ (TWO) gånger faktiskt. :)
Riktigt nöjd med mig själv.
Igår hade friskis och svettis öppet hus så man fick träna gratis så vi passade på.
Kändes riktigt skönt att tänja på musklerna lite och jag kände mig fortfarande stark och med kondis. Ett pluss.
Och idag har jag och Emil varit och simmat på centralbadet tillsammans. <3 massa mys.




Jag och Emil hade en fantastiskt skön kväll i sängen igår.
Ja asså ni måste ju inte tänka snusk på än gång nu.
Vi bäddade ner oss i sängen med chipspåsen redan kl 7 och slog på den nya boxen med two and a half men säsong 7. Skönt att vara latast utav dom lata och ligga och kedje-titta på bra humor i sängen en lördags kväll tills man råkar somna och vaknar 12 timmar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0