Kolsva.

De är inte titt som oftast som jag är i Kolsva och hälsar på nu för tiden.
Näe de va snarare två år sen sist ganska exakt. :)
Men i helgen så for jag och hälsade på Jessica till hennes födelsedag, och hon hade lite fest hemma.
Härliga människor som jag har träffat förut många av dom, så de var kul som fan!
vi har ju både förändrats sen vi sist sågs, men de kändes naturligt och helt okej ändå, trots tiden där imellan.
Vi festade, fikade, spelade spel, åt nattmat och däckade till kl 4.
vi segade oss och åt god frukost på morgonen innan jag drog mig hemåt igen.

De som var mindre kul var väl sj:s förseningar på vägen hem, och bussen för den delen. Crap.
Jag fattar inte varför dom blir så jävla chockade varje år av att de kommer snö och minusgrader.
Kul att stå och häcka och vänta på tåg och bussar i 10 minusgrader.
De va bara att ta ett djupdyk i badkaret för att tina upp när man kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0