Valborg.

Svalborg, valborg, kvalborg.
Ja tur man inte är student och super skallen av sig tre dagar i rad, eller någon av dagarna för den delen.
Med tanke på hur mycket vi har haft att göra så kändes de bara jobbigt att de skulle vara valborg mitt i allt.
Men efter spackling,tapetköp och annat så tog jag och Emil oss tid för lite valborgsfirande i alla fall.
Vi for ner till stan och träffade på lite randome folk i ekonomikumparken, precis som 20 000 fler gör.
Folk är fulla, halvnakna, nerspydda och allmänt pinsamma.
Jag mötte en polis med en borttappad chihuahua i famnen.
Efter att ha sett på lite svinerier i ekonomikum så åkte vi hem imellan, handlade och Emil for till jobbet.
Jag var bjuden till Linda på grillning. :)
Hann med att träffa både Lina och Per och Therese och hennes nya kille Niklas.
Vi grillade, pratade,spelade och var sociala. En lyckad valborg.
Emil hämtade mig till kl kvart i elva, och vi for raka vägen hem och spacklade de sista.
Vi trodde ju att vi var tvugna att ha allt klart idag, men men.
Trevlig valborg i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lina

valborg var finfint! och dina bilder likaså ;)

2010-05-02 @ 20:05:42
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0