Sociala veckan.

Händelserik vecka, åter igen.

I tisdags kväll så var de dags för middagsbjudning hos Lina minsann. :)
Jag och Linda fick oss en omgång hemmagjord pizza, muuuums. Och med fruktsallas med vaniljkessela till efterrätt. Och tee såklart. De var massor med mys som alltid.
Tack så mycket vänner. <3


Och igår kväll så var de dags för interfloras vårinspiration.
Vi hade Anna Fraiser som inspiratör, och hon är alltid lika check. :)
Hon är otroligt kreativ också och rolig att lyssna till.
Jag glömde dock kameran hemma, vilket var lite otaktiskt. Men men.
Jag och Emelie fick tok-fnatt av tröttheten och kunde inte sluta skratta, de resulterade i att vi fick en chokladask att pigga upp oss med. Haha. Tack!
Näe men de var ju inspirerande och roligt ändå.


I kväll har jag varit hos Pablo och spelat lite tv-spel och hängt. Sjukt mysigt att umgås med vänner på kvällstid.
Hela veckan har bjudit på de. :)

Och imorgon är de dags för konsert. Yey.
Mer om de senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0