Sluuut.

Den här veckan har jag inte gjort något alls annat än att gå hemma och skräpa i stort sett!
Jag fick en chock när jag ställde mig på vågen så jag har tränat två gånger per dag i stället och ätit GI! :)
Nu väger jag mer än 3 kg mindre än i måndags. YEY!

Jag har iof hunnit med att köpa och inviga min nya lerduvekastare med svärfar! :)
Jag började med att träffa den första, skitlätt tyckte jag då. Så fan heller.
Kanske träffade 7-10 av 50 st hahaha. :) Men de är en övningssak.

Och i torsdags så träffade jag Persson för en lekdag.
Vi for till gränby och fyndade lite till oss själva, hemmet, och Lindas bebis som snart är här. :)
Sen for vi hem till mig, bakade oss en god kladdkaka och kikade på Ice Age 3 med regnet utanför.
Mysfaktor. Alltid härligt att hänga med Linda. :)

Så nu är semestern snart sluuuuuuuuuuuuuut och de känns FRUKTANSVÄRT!
Jag hade så gärna haft dubbla tiden kvar faktiskt.
Semestern är lätt dom veckorna på året som går snabbast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0