Kräftor.

Jag älskar när dom röda, kokade snubbarna med klor dyker upp på mataffären och skriker, KÖP MIG, ÄT MIG!
Kräftor. <3
Mums är förnamnet, namnet och efternamnet, och dom kallas jammijummjummgottigottgott.
I söndags blev de premiär.
Jag blev hembjuden till Linda och Mattias på lite kräftmys tillsammans med dom, Erik, Mathilda och Björn. :)
De är mycket jobb med öppnandet av dom små kräken, men de är ju värt de i slutändan. Och med vitlöksbröd, sallad, skagenglurr och kex med ost. :) Och inte att förglömma Aiolin.
Alldeles utomordentligt trevligt.



Och om jag har riktig tur så blir de kräftor både fredag och lördag. :) Yey, haha.
De blir i alla fall kräftskiva med svärisarna, svågrar, svägerskor och alla barn.
Emil äter väl mest frallor och rynkar på näsan åt kräftorna. Vilket gör att jag käkar hans ranson också. :P

Kommentarer
Postat av: Robin

Då ses vi på lördag :)

2010-08-11 @ 12:54:36
Postat av: Lina

fy bubblan vad gott det är med kräftor!

2010-08-18 @ 20:35:10
URL: http://linaskiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0