Xina

Jag är trött idag med.
Vi är ju kattvakter den här veckan, när Linda och Mattias är i Grekland.
Visst är de trevligt, men inte lika kul när Selma väljer att tok-jama hela morgonen, från kl 4 och framåt.
Emil gav upp sovförsöken runt halv 6, men jag försökte ända fram till kl 7 då vi ändå skulle upp.
Jo för sen satte vi oss i bilen ovh styrde norrut med svärmor och svärfar.
25 mil var de ungefär att köra upp till Edsbyn där vi skulle hämta VALPEN! :):):)
Lilla ultragulliga Xina, lilla prinsessan.
Hon fick lov att ligga mellan mig och Emil i baksätet dom 25 milen hem.
Efter dom första 5 så blev den lilla orolig i magen och kastade en riktig kaskadspya rakt över Emils byxor. Haha.
Emil fick lov att korva sig ur byxorna och åka i kallingar hela vägen hem.
Men de var de ända. Dom resterande 20 milen så låg hon mest och sov. Bytte bara ställning lite då och då.
Superduktiga lilla snuttegullefisvoven. Hon är ju trotts allt bara en bebis, 8 veckor gammal. :D
Ja man kan inte låta bli att bli kär i den lilla hjärtekrossaren!!
Där vi hämtade henne så hade hon även två syskon av 7 kvar. Jag och Emil röstade ju helt klart på att de skulle vara 3 valpar med i bilen när vi åkte. Men men vi får väl nöja oss med en.
Ja så nu kommer man ju helt klart att fara ut till ramsta och hälsa på mer ofta.

 XINA:)

Xinas syskon:


Jag har nu förbrukat hela min 4dagars ledighet. Crap.
De går alltså huuur fort som hellst när man har roligt.
Så jag får verkligen be Selma snällt att hon sover snällt imorgon bitti då jag ska upp och jobba!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag kanske gjorde det rätta som tar hand om fröerna istället för katten :)

Men Selma är ju huuuur söt som helst, men attans vad hon jamar! Ni får köra med öronproppar ikväll. Ta hand om dig! Ni har öppet på Himmelsfärden alltså? Stackars! Snart lär vi ses igen! Ta hand om dig. Du är såå sööööt!

2009-05-20 @ 22:19:14
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Pierre Grettve

Sköna bilder! :-D

2009-05-21 @ 10:50:05
URL: http://www.pierregrettve.se
Postat av: Therese

Så bedårande!

2009-05-21 @ 11:50:15
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0