I drömmarnas värld...

Tänk att man är så seg och trött i kroppen redan, trots att de inte var så länge sedan man hade semester!!
De känns dock som att de är flera månader sedan man var ledig.
De var ju en faslig tur att vi har ett stycke turkietresa att se fram emot. Jag vill åka Nu NU NUUUU. :)
Emil är förlorad just nu, till en djup faslig besatthet av TV, där de visas friidrotts VM.
Men han har ju semester så han kan slå sin tid där så mycket han kan.
Jag jobbar och jobbar och längtar mest hem till att lägga mig i soffan med huvudet på Emils mage och läsa "män som hatar kvinnor" som jag lånat av Gunilla på jobbet.
Man förstår verkligen ännu mer hur bra filmen var, och att bäckerna är helt strålande.
Ska försöka plöja igenom andra boken med innan de är dags att gå och se den på bio.Den 3e boken känner jag mig inte så stressad med men jag längtar ändå. :)

Jag är i behov av ett äventyr. Ett RIKTIGT äventyr.

Jag tycker att de är så orättvist att alla runt omkring än är modiga och handlingskraftiga nog att ta tag i saken medans man själv bara sitter och drömmer. Jag vet inte hur man ska kunna sparka igång sig själv till att ta tag i de, och att ´få med Emil på noterna. De äre bara löst prat, men jag vill vill vill viiiiiiiill göra något man kan berätta för barnbarnen.
Vill inte sitta här med en bunt ungar och tänka att, Ja man borde ha gjort de där och de där när man hade tiden och möjligheten. Crap. Pengar? Någon som kan köpa en trisslott åt mig som jag kan vinna på? jag är för snål för att köpa en själv....CRAP!
Ja ja jag får sitta här med mina drömmar om fjärran länder, stränder, fria tankar och god mat......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0