Jobb,hus,adjö.

Ja så har ännu en helg försvunnit sin väg! :/
Igår hoppade jag faktiskt in och jobbade igen, fast på rackarberget den här gången.
Känns ju liksom lite mer naturligt att vara där.
De tog läskigt kort stund innan man knappt kände att man varit borta därifrån över huve taget!
Ja de är ju bara bra med en liten extra peng sådär ibland och dessutom är de faktiskt ganska skönt att komma hemifrån utan lilleman ibland också.
Men jag missade dock månadens barnloppis, surt!
Och kvällen ägnde vi med att slippa en enda sekund melodifestival med att hyra en film som visade sig vara sjukt rolig! Crazy stupid love med Ryan Gosling, Julianne More, Kevin Bacon, Steve Carell mfl, se den!!
Melodifestivalen verkar ju ha vart ett stort skämt iår för övrigt med tanke på vad man ser och hör i omgivningen. Skönt att de är över för i år, eller ja, till maj!

Idag har vi haft storstäd här hemma.
Vi tog en stor rens i vardagsrummet, drog ut soffan och städade bakom och under den (vilket inte händer ofta) och tog tag i sladdhärvan bakom tvbänken.
Vi har ju en liten klåfinger som tar sig fram lite här och var nu helt plötsligt. En extremt sladdtokig liten pillunge. :P
Så har vi satt säkra-prylar i uttagen och på bordskanten mm. De behövdes om man säger så!
Resten av lägenheten fick ju såklart en storstädning också, men fönstrena hann jag aldrig putsa dock.
Va tvungen att slänga mig i duschen och göra mig iordning för att åka till ramsta och lämna Adrian och sen vidare på husvisning i Järlåsa.
De va ett bostadsrättshus för billig peng, super frächt men en del stilmissar som man vill ändra i så fall bara.
När de är ett bostadsrättshus så ansvarar man ju för insidan bara och allt utanför, trädgård osv tillhör hela föreningen som är på 6 st hus. Väldigt speciellt att bo så, man måste hålla samms med grannarna om man säger så! :P De va sjuuuukt mycket folk där och tittade i alla fall!
Sen for vi tillbaka till ramsta och hängde lite innan vi åkte hemmåt igen.


På tisdage så pyser jag och Adrian neråt landet för ett tag framöver, jätte skönt!
Men ja de blir väl inte så mycket bloggande då.
Har försökt få igång de med mobilen men de funkar inte och jag fattar inte varför, gah jag och tekniska prylar funkar inte ihop! ja så om jag inte råkar hitta någon som kan hjälpa mig så blir här nu en liten bloggtorka. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Allt är bara bra med oss,

Hoppas detsamma hos er, vad han växer och blir stor. :)



Jag har både gjort och köpt,

det är bara fantasin som kan stoppa än.

Hilma älskar den,



http://florafie.blogspot.se/2012/01/sangpase.html



Om man vill ha en "färdig" så har märket oskar & ellen, en modell.

Sen kan man alltid komplitera med olika figurer.



http://www.barnkallarn.se/se/search.php har just nu 50% rabatt pga utförsäljning.



Annars kan skojostoj rekomenderas

http://www.skojostoj.se/sangpase/367-0



Lycka till!

kram

2012-03-27 @ 12:42:01
URL: http://florafie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0