Kroppssmyckning.

Jag hoppas på att kunna få till lite kroppssmyckning snart.
Tattuering kanske?
De vore ju trevligt att bli offer, jag menar kund till min svåger. Eller ja plast svåger är han ju kanske mer.
Pappas frus dotters kille, (hängde ni med) han har otrolig talang för att rita och teckna och han utbildar sig till bildlärare mm.
Han själv är ju redan ett konstverk och har nog täckt båda armarna och mer där till.
Han sa i julas när vi var hemma att han snart skulle börja tattuera själv med och inväntade leverans med egen maskin. :)
Han undrade om jag ville bli försökskanin. Ja tack sa jag då!!
Jag ska defenitivt börja forma tankar på de jag vill att han ska göra.
Yeeey, jag blir sugen nu när man tänker påt. :)
Rankor av passionsblomma på sidan av magen, ett snirkligt F bakom örat, stjärnor kring ankeln.
Ja något mer kan man säkert få fram!! :)
Tänk tänk tänk tänk.
Tack svåger Martin för inspirationen och ditförandet av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0