Skräpnäsa!!!

Härmed fortsätter gnällande. :/
Idag har vart en riktig bajsdag!!
Imorse efter frukosten så lackade jag på täpptheten i näsan och försökte snyta mig.
Ja då brast de ju totalt och näsblodet formligen forsade fram.
Jag fick kasta mig in på toa och fippla med papper och greja och Adrian fattade ju inte riktigt vad som hände han heller så han blev ledsen.
Näsan bara fortsatte att forsa och forsa och de va ju svårt att sansa sig med en grinande unge fast i byxbenet också.
efter ett tag så hade jag fått så mycket blod i halsen också så jag började kräkas. :/
Jag fick lov att ringa hem Emil så han kunde ta med Adrian till dagis istället för mig.
Med mycket mindre blod i kroppen och inte längre någon frukost så fick jag lov att däcka i sängen.
Där har jag legat som ett kolli hela dagen.
Men jag fick ju lov att hämta hem Adrian också.
Men den ansträngningen gjorde en ny fors med näsblod då vi kom hem. :S
Två jätte forsar och två små strilar näsblod har jag haft idag, de är Inte okej!
Så när jag har ork sen så ska jag ta tag i de och se om dom inte kan ta och bränna den förbannade näsan för de här är fan inte kul!! Varenda jävla gång man är förkyld så! :/
Skräpnäsa!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0