Gnällig grönsak med en krypplings hand. :S

Jahopp, då va jag till arbetsterapeuten igår då.
Herre gud va mycket tjafs för ett ruttet lillfinger. :/
Jag måste träna upp musklerna helt igen och på så sätt få tillbaka rörligheten i fingret.
Så jag fick ett träningsprogram att göra ett par gånger per dag.
Och så fick jag dessutom en handske och stödband som ska vara på dagtid och en stödskena att ha på nattetid.
Ja jag säger då de. De är bara att hoppas att de går snabbt att få tillbaka rörligheten i fingret, speciellt med tanke på att jag ska börja jobba nästa vecka är de tänkt. :S
De blir återbesök igen om 2 veckor.
Allt detta fick jag med från terapeuten igår. 
 
Förutom de så är jag så genomförkyld som man bara kan bli. :/
Täppt näsa, halsont och hosta. Och nu har jag snytit mig så mycket att näsan i vanlig ordning har lagt ner så nu har jag haft näsblod 3 gånger på två dagar. Däribland en omgång kl 3 inatt! :/
Jag hatar att ha en sån klen jävla förkylningsnäsa. Och de är alltid samma näsborre som lägger ner först.
Undrar om man är för gammal för att klaga på sånt och få bli bränd bakom näsan? :S
Ja ja tuffa tider helt enkelt.
 
Och förutom de så har man ju så fett dåligt samvete för att man bara ligger som en gnällig grönsak i sängen när man har 5 timmar barnlös tid per dag i en hel vecka och hur mycket saker som helst som man borde ta tag i. :S
Jag borde tvätta fönster, städa, rengöra Adrians duo vagn och lägga den på blocket, sortera bort allt sommrigt i kläd och skoväg. Ja listan kan göras längre. :/
Faaan faaan faaaaaaaaaaaaaaan.
 
Men jag anser nog att jag har ett fett passerkort för att tycka synd om mig själv i alla fall.
 
Nu har jag en vecka på mig att bli kvitt allt de här.
Jag har vart borta från jobbet i över ett år, och nu kommer allt detta på än och samma gång när man ska komma tillbaka.
Bra att komma tillbaka i sämsta möjliga skick liksom. :S

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fortsätt tyck synd om dig själv o sluta ha dåligt samvete!!!!!!!!!!
Kramar från Pappa o mig

2012-10-05 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0