Punket på ett antal månader.

Hej och hå de va arton evigheter sen jag skrev.
Jag har haft Noll tid, ork, lust eller energi  för de här, men nu kanske jag skulle skicka igåmng den lite igen.

Sist jag skrev var precis innan jag åkte ner till småland/öland och hälsade på så jag tar ett par "viktiga" punkter sen dess.

* Ja vi åkte ner och hälsade på, bodde en natt hos Angelica och olivia vilket var super mysigt, barnen lekte och vi åt massa suhi. ^^
Sen var vi ju såklart på öland också nästan en vecka, de va så otroligt skönt!
Och när vi ändå var i "krokarna" så tog jag, Mamma, Elin och såklart Adrian en vända till ullared och köpte halvt ihjäl oss. Men lätt värt.

* Över påsken så blev Adrian jätte sjuk och hade 40 graders feber i 5 dygn och vägrade äta stackaren. På 4 dagar så gick han ner 800g vilket är mycket på en sån liten, från 10 kg prick till 9,2.

* Och vid nästa högtid valborg så var de samma visa igen och han blev super sjuk. Den här gången satte de sig på magen också och han spydde som en fontän i ett antal dagar, Plus 40 graders feber!
Så nu är han en tanig räka i jämförelse med vad han vart.

*Han har ju självklart lärt sig krypa också och ställer sig mot allt och går längs möbler och så. De är full rulle.
Men han är en riktig kyckling med att försöka gå så de kommer nog ta ett tag till.

* Adrian har varit på sitt första ettårskalas också, av många. han fick prova pankakstårta och käkade krokar så de stod härliga till.

*Mormor Pia har varit här och hälsat på en helg också, och Adrian blev inte rädd nästan alls den här gången, toppen!

Ja här är lite av de som hänt sen sist. Men sista veckan den får ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0